Tahtibeth

Direktlänk till inlägg 24 juli 2011

Goaborstens första skiva!

Av Elisabeth - 24 juli 2011 22:31

Hörup!
Hörup!

Gullig von toaborsten och hennes tvlingar toabosten har startat ett band som hetter "Goaborsten" Man vet dock inte så himla mycke tom dem en.Det enda man vet är att dem fick namnet från sina idoler, john och edward grimes.Bandet Jedward kan man också säga.

Och deras första skiva är UTE!

Jag kan med glädje läga ut en sång av skivan här på bloggen och med skivans omslag.

Häääär kommer det folk!

  Tack Goabosten...Ni har skikat världen 2 nya helgon!  

 
 
gullig173

gullig173

24 juli 2011 22:43

KÖP DEN NU! xD

http://www.gulliz.bloggplatsen.se

 
tulipan

tulipan

8 september 2011 16:14

Hur fick du den på din blogg och jag vill gärna ha den ^-^

http://mspbestatvilingarna.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabeth - 16 oktober 2011 20:50


Jag har ärligt sakt till er flera gånger på MSP att det inte går att logga in på MSP från min data, men när jag loggar in på min mammas data så beter sig folk att jag har slutat MSP!Vilket är en löngn! Och här är ett vidioklipp jag gjorde för att b...

Av Elisabeth - 11 september 2011 16:30

...Inget att skriva..   Och allt är nåns fel... Nej nej, inte dig! ..eller jo kanske dig.. Nej inte dig, jag pratar om dig Nej inte dig, dig som har en komis brevid dig. Ja, det är din kompis fel. Nej, inte den kompisen, den andra! De...

Av Elisabeth - 9 september 2011 21:56

Det började med en chatt med mumsan... Sen sa hon..   Sen så slutade det med...     Med andra ord, tack vare att mumsan gav mig dem där hemska klädena så gjorde jag henne några "tähti orginals" >:3   Jag menar...Jag är bätre på kl...

Av Elisabeth - 6 september 2011 19:21

Jag har kommit på det!   Jag har kommit på det! Jag har kommit på(eller faktis var det en MSP kompis som sa hur) hur man går  längst ner på rum! Kola kola!   jag säger inte hur o3o   OCH JA, jag har byt ögon färg!(har aldrig gjort det för.....

Av Elisabeth - 4 september 2011 13:38

MÖBEL PARKEN! 8D             Jag har inte fixat eller trixat med det här i nåt vis. Det bara hände när jag gick till Husdjurs parken D8 ...

Presentation


Jag är Tähti på MSP!Mitt rigtiga namn är Elisabeth.Jag kalas för Lisa, lisabeth.Ja till och med för Betan ibland(Mest min fröken)Därför namnet:TahtiBeth. Mina intresen är blananat att vara ute(ute mäniska här) Dator,TV och rita.
På MSP så är jag level 20

Har du en fråga till mig?

39 besvarade frågor

Omröstning

Säger ni äppel eller äpple?
 Äppel
 Äpple

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Vad vill du hitta?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätningen här O_O


Ovido - Quiz & Flashcards