Tahtibeth

Alla inlägg under april 2011

Av Elisabeth - 30 april 2011 17:01

Är det bara jag som bara ÄLSKAR dena låten?

kawaii onionhead 16kawaii monkey 35kawaii onionhead 26kawaii monkey 04kawaii onionhead 04kawaii monkey 19kawaii onionhead 22kawaii monkeygirl 07kawaii onionhead 42


Av Elisabeth - 30 april 2011 10:03

MOI!   

Jag har svar på frågestunden!
Nu börjar jag.....

Preicis...NU!
 

Svar:Jag hade en anan Moviestar före jag började på tähti.

Så jag visste typ redan allt jag behöde veta!
Och så hade jag Kuddis och Kuddis 14 som gav mig autos hela tiden, också gav jag dem tillbacka.Kuddis 14 här tuvär den längsta leveln av oss 3...Men det är någ för hon inte spelar lika mycket som vi andra :S
     

Vi har vart vänner läääääänge~(Jag kände dem på min första gubbe)(Kuddis och Kuddis 14 käner varandra på rigtigt)

HÄR ÄR EN GAMAL BILD PÅ MIG OCH KUDDIS!

  

Från sommaren 2010!


  

Svar:Tacka bara min snälla mamma! 

Och jag har en gamal vana att vara väldigt formel med mina ord och väljer dem noga...(Formel=Artig) + jag har aldrig svorit i hela mit liv!Bortset från den gången när jag var typ 4 och frågade mamma vad f,a,n betyder xD


  Svar: Jag är registrerad på väldigt många sidor.Men jag spelar bara OurWorld och Moviestarplanet.(Och en aning Free realms)


  Svar: Dena bloggen är ej gamal, så ja, jag började den när jag var i level 20!

  Svar: Jag läser Foki.se, men på MSP bloggar så läser jag din blogg(mspcurry.se)

SelenaMs och hennes väns och SuperMes och Kissy då och då.

Jag har aldrig smakat Curry   

Jag är inte tillsamans med nån på MSP.Har men då gjorde jag slut för dem var...Ja ni vet killar xD

Jag såg ut som.....:

 

Grön är min favo färg...


Det var allt!


Av Elisabeth - 29 april 2011 20:14

I do not approve this message! kawaii monkeygirl 03

  

Han säger tom kanske!

Säg INTE dit lösen.Aja, ingen kommer lyssna på honnom ialafal  

 

Av Elisabeth - 29 april 2011 18:01

Hej alla! :D

Hur mår du? ;P

Själv käns det som jag har brutit ett ben   

Vi hade typ idrots dag idag.Vi hade en liten tävling.1 skulle springa, när den kom tillbacka så skulle en anan göra en upgift.När han/hon är klar springer den andra också vidare~~Vi var 11 lag för varge klass i högskolan + italjenarna(utbytnings program) Jag var den sissta som skulle springa och ni vet...Det är där man värkligen ska ge allt   Jag han fick en väldigt bra tid men...Mit ben   

Sen skulle vi spela brändboll måt 8b och sen lärarna.Vi förlårade båda   

+ mamma sa att jag var varm när jag kom hem(sjuk)   

Men dem goda nyheterna är att vi kom 8a plats!   

Och MSP, MSP ja    

Här är lite random bilder från idag!
    

 

 

    

Seeeeeee....Eller nåt   

Av Elisabeth - 29 april 2011 13:35

Hej alla!   

Det är så att många frågar om att jag kan köpa deras lokar.

Jag svarar nej hela tiden, men det är så att jag kan inte ens köpa en enda look   Även dem jag vill ha!

Och nej, det är inte för jag är lite pank.Det är för dem inte pasar mig!

Kola har typ.Jag provar några av Kissys.

  

 

Nu några av pumpalisas.

 

 

Det är för ögonen!Kola på mina ögon här:

(Grönt passar till väldigt lite)Så jag använder bara mina lokar som jag gjort till moi!

Dem har jag gjort så dem pasar min ögon färg.

       

och, nej, jag byter inte ögonfärg.

För jag vill se så mycket som möjligt som moi i värkligheten.

Mins ni dena looken?

  Ser precis ut som moi I värkligheten.

Och jag kan inte se ut så mycket om jag byte ögonfärg till typ svart eller blå!

Om ni inte tror mig kola på moi ÖGA!

  

Gamal bild, tåg den när jag hade tråkit....


Uda fakta:

Grön ögonfärg är den minst vandligaste i helavärlden.Men mest vandlig oss Germenska folk(Norden, tyskland,belgien,Nederländerna, uk och irland)

Av Elisabeth - 28 april 2011 16:41

NY TÄVLING!

Namde emo.

  Själv tycker jag sådär om tävlingen..Vänta...Sådär!

Ja jag tycker sådär om tävlingen.Inte rigtigt min still men jag tror många har väntat för den!
Föresten, älskar kläderna 

  Ska köpa dem tror jag när jag har råd   

Och dem där nya spelen har kommit tillsamans med några nya!

Nu ska jag inte vissa dem för ni får kola själv ^^ ...Vänta, min store bror pratar för sig själv igen..! Så, fick bara ta till rösten, lol.

Älskar den där card game, men det var roligare på danska sidan(dem fick dem först för MSP är danskt)

    Och har ni märkt att det spelade är domare fel?

 

Är dömer, haha så går det när danmark försöker översäta   


Föresten, det har hänt flera saker på skolan dem senaste 2 dagarna!
I förgår så gick vi otan(en runda där man går som är som en 8) med Mia,Amanda,Vicktoria,Maja, Iris och moi   

Vi gick och sen såg jag att det var en orm 1 meter längre fram.Jag stanade precis framför den, då såg amanda vad det var och bara SKREK xD Sen skrev iris sen maja ch vicktoria.Men ej mia, hon ståg kvar framför ormen och stirade på den med moi.Sen så kom maja på vad det var och vände om.Amanda gick tillbacka också för hon trode att den var död.Men sen så röde den på huvedet och hon skrek bara "DEN LEEEEEEEEEVER!!!!!!!"    Och sprang tillbacka med dem andra snabt som katten!Dem gick den andra vägen tillbacka och vi skrev till dem "FEGISAR!Det är bara en snok" Den gick till skogen och när vi gick tillbacka så sa jag "Hejdå ormen" och Mia sa "Snokis"

Ormar är urguliga

Och idag så gav vår matte lärare oss en 4 sidor matte, med 24 upgiter och 124 matte tal!!   FATAR NI INTE?124 MATTE TALL!


Och ja imorgon ska jag ha på mig gympa kläder till skolan för det är valbergs mest afton eller nåt...(Vet ej hur det stavas)


 

Av Elisabeth - 28 april 2011 07:49

Hej alla! ^^
Hiner inte skriva så mycket, ska åka till skolan om 10 minuter :O

Jag fick äntligen katten på film när den jamar ^^

  Drutten hetter han.

Ska skika klipet till dena saken så fort jag blir medläm på youtube!

Av Elisabeth - 27 april 2011 18:38

OMG jag kan inte fatta att jag glömde säga det  


Jag har ny header!Gjord av Curry, hon har en blogg.

Den hetter http://mspcurry.blogg.se/

tror jag....  


Tack Curry!

 

Presentation


Jag är Tähti på MSP!Mitt rigtiga namn är Elisabeth.Jag kalas för Lisa, lisabeth.Ja till och med för Betan ibland(Mest min fröken)Därför namnet:TahtiBeth. Mina intresen är blananat att vara ute(ute mäniska här) Dator,TV och rita.
På MSP så är jag level 20

Har du en fråga till mig?

39 besvarade frågor

Omröstning

Säger ni äppel eller äpple?
 Äppel
 Äpple

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Vad vill du hitta?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätningen här O_O


Ovido - Quiz & Flashcards